Edukira joan

Arte Batxilergoa

ALBISTEAK // NOTICIAS

ARBELA MARGOTUAREN LEHIAKETAREN IRABAZLEAK

1. MAILAKO ETA GELA EGONKORREKO IRABAZLEA:

(DBH 1.D) “Euskara hizkuntza gure betiko laguntza”

2. MAILAKO IRABAZLEA:

(DBH 2.C) “Euskara mugitu baina ez zauritu”

KAHOOT LEHIAKETAKO IRABAZLEAK:

ESCAPE ROOM SARIA: MARMITAKO TALDEA (DBH 4.A)

PENDRIVE SARIA: ANDER&IMANOL TALDEA (DBH 4.B)

EUSKARA EGUNA

1949an Eusko Ikaskuntzak ezarri zuen egun hau euskararen nazioarteko egun gizara. 1995 Eusko Jaurlaritzak eta Euskaltzaindiak bat eginik, Euskararen Nazioarteko Eguna instituzionalizatu zuten. Institutuan hamaika gauza egiten ditugu ospatzeko : trikitixa eta dantza, klase apainketaren lehiaketa… Baina ez ahaztu

EUSKARAREN EGUNA GUZTIAK DIRELA!!

ARBELA MARGOTUAREN LEHIAKETA

Argazkiak ikusi
Ver fotos

AZAROAREN 25A. EMAKUMEENGANAKO INDARKERIAREN AURKAKO NAZIOARTEKO EGUNA

Hainbat ekintza burutu genituen Beurko Institutuan. Hona hemen argazki batzuk. // 25 de Noviembre, día contra la violencia de género. Imágenes de cómo se vivió en el instituto este día de reivindicación.

ZINEGAZTELAB

Programa honetan parte hartu duten Arte Batxilergoko ikasleek, ikus-entzunezko sektoreko profesional eta artista ezagunen lana ezagutzeko aukera izaten dute, haiekin ikus-entzunezko heziketako tailer eta jardueretan parte hartzeko aukera izateaz gain. // Los/as alumnos/as del Bachillerato artístico han tenido la posibilidad de conocer el trabajo de reconocidos profesionales y artistas del sector audiovisual y participar con ellos en talleres y actividades de educación audiovisual.

Batxilergoko Zientzia eta Teknologia ikasleek EHUko Landareen Biologia eta Ekologia antolatutako tailerretan parte hartu dute Barakaldoko Lorategi Botanikoko Naturgelan. // Los/as alumnos/as de Ciencia y Tecnología de Bachillerato han participado en los talleres organizados por la EHU en el Botánico de Barakaldo.

ZIENTZIA ASTEA 2019 //SEMANA DE LA CIENCIA 2019

Aurtengo Astea guztiz aprobetxagarria izan zaie gure ikasleei, DBH 3.eko Fiki eta Batxillergoko Tekno, Bio-Geo eta Arte ikasleak pasatu bait dira prestaturik zeuden jarduera interesgarriak burutzeko. // Este año, nuestros/as alumnos/as le han sacado buen provecho a las jornadas participando en alguna de las 30 actividades propuestas.

BARAKALDOTIK NASARA

ENEKO AXPE fisikaria, BEURKO INSTITUTUKO IKASLE OHIA, ilargira itzultzeko eta martera lehen aldiz iristeko misioetan murgilduta dago. Se puede llegar de Zuazo a la NASA Eneko Axpe, el científico baracaldés y ex alumno de nuestro instituto, regresó de California a su Barakaldo natal para participar en la Semana de la Ciencia. Entre otras actividades, habló de su trabajo en la NASA y de la Misión Artemis con la que colabora para llevar una mujer a la luna en el año 2024.

PENTSATU JARDUNALDIAK. FILOSOFIA EUSKARAZ II // SEMINARIO ABIERTO DE FILOSOFIA.

Filosofia euskaraz egiten dugunean zein arau bete behar ditugun eta zein estilo-irizpide izan beharko genituzkeen gogoan ikusi ditugu Filoko 4.DBKkoekin. // Los/las alumnos/as de 4º DBH han participado en una conferencia donde se explicaban los diferentes recursos que podemos emplear al hacer filosofía en euskera.

GURE ZENTROKO ERAIKINEN ALTUERAK NEURTZEN, TRIGONOMETRIARI ESKER // MIDIENDO LOS EDIFICIOS DEL CENTRO GRACIAS A LA TRIGONOMETRÍA

Batxilergoko matematikako ikasleek trigonometria praktikan jarri zuten eraikin batzuen altuerak neurtuz. Lan bikaina egiten zutela begi bistakoa da!!! ZORIONAK:) / Alumnos/as de 1ª bachillerato midieron la altura de los edificios del instituto valiéndose de la trigonometría. Excelente trabajo, como apreciamos en las fotos!!! ZORIONAK : )

SARE SOZIALAK // REDES SOCIALES

Azaroaren 26-29ra Sare Sozialak Tailerrak ospatu dira 2. mailako ikasleentzako, non aztertu dituzten Sare Sozialak ondo erabiltzeko egoerak. // Del 26 al 29/noviembre se han desarrollado Talleres sobre el uso correcto de las Redes Sociales destinados a a los alumnos/as de 2ª DBH.

AZTERKOSTA 2018 programaren kanpainan gure kostaldearen zati baten azterketa egiteagatik diploma bat jaso dugu. 2018ko emaitzak laburtzen dituen Aldizkaria formatu digitalean eta informazio osoa duen emaitza txostena klikatuz dituzue eskuragai. Laginketa mapa ere kontsulta dezakezue. AZTERKOSTA 2019 kanpainan ere parte hartuko dugu gure ikasleengan kostaldeko ekosistemen gainean interesa pizteko eta babestu behar dutela kontuan hartzeko.

Bizkaiko Elikagaien Bankurako bilketa egin da institutuan // Se han recogido en los dos edificios del instituto alimentos para el Banco de Alimentos de Bizkaia.

IKASTURTEAREN INFORMAZIOA // INFORMACIÓN DEL CURSO

GURASO AGINTEDUNENTZAKO ARGIBIDEA // INFORMACIÓN A LA ATENCIÓN DE PADRES Y MADRES CON PATRIA POTESTAD

Guraso Agintea eduki bai baina Zaintza ez duten gure ikasleen gurasoentzat. // A la atención de los padres/madres separados que tienen Patria Potestad pero no Custodia.

DBH 1. MAILAKO IKASLEEN FAMILIENTZAKO ABISUA // AVISO PARA LAS FAMILIAS DE ALUMNOS/AS 1º ESO

"Liburu Solidario" Programari esker 1. Zikloko familiek soilik erosi beharko dituzte "Ikasleak/ testu liburuak" atalean beltzituaz dagoena. Gainontzekoa institutuak kudeatuko du. 2019-2020 ikasturterako testu liburuen zerrenda Ekainak 24tik aurrera ikusgai izango duzue Web orrialde hontan. // Gracias al programa " LIBRO SOLIDARIO" el centro gestiona la totalidad de los libros de texto para 1º Ciclo, exceptuando los que aparecerán en negrita en el apartado ALUMNOS/ LIBROS DE TEXTO. El listado para el curso académico 2019-2020 estará disponible en esta Web a partir del 24 de Junio.

ikt
txantxangorria   Emakume